ciuchy

Moderator: Ateison

e

ciuchy

Postautor: e » śr lis 12, 2008 8:57 pm

oddam ciuszki na szczupla dziewczynke, na wzrost ok 160 cm rozmiar 32-34 czyli jakas 6-8 czyli raczej male i wąskie, spodnie, sukienki, bluzeczki, naprawde fajne markowe ciuszki - jesli ktos moze mi powiedziec co mam z nimi zrobic to bede wdzieczna, najchetniej oddam osobie/rodzinie ktora tych ubran naprawde potrzebuje i nie wystawi ich bezczelnie na allegro, moze w DDziecka potrzebuja? oddajecie tak ciuchy? to nie problem podjechac z paczka - a i w chalupie luzniej sie zrobi ;) ale nie chce byc poprostu niegrzeczna, prosze o rade i ewentualnie namiary

olo

Re: ciuchy

Postautor: olo » śr lis 26, 2008 10:40 pm

Oczywiście, że w Domu Dziecka przyjmą takie ciuchy. Możesz też zawieść na Tuligłowy. Ja tak zawsze robię. Nie wrzucaj ich tylko do kontenera PCK, bo później trafiają się w Ciuchlandzie:(

007
Posty: 28
Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:41 pm
Kontaktowanie:

Re: ciuchy

Postautor: 007 » czw lis 27, 2008 5:45 pm

olo pisze:Oczywiście, że w Domu Dziecka przyjmą takie ciuchy. Możesz też zawieść na Tuligłowy. Ja tak zawsze robię. Nie wrzucaj ich tylko do kontenera PCK, bo później trafiają się w Ciuchlandzie:(


dzieki za odp, wiem ze te kontenery to lekka sciema - zreszta pozbawione sa juz logo PCK, zawioze mam nadzieje ze sie przydadza, pozdrawiam
tylko zdechłe ryby płyną z prądem ;)


Wróć do „ODDAM”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość